Αξιόλογα Ν.Τ.
- Τίνος είναι η αγάπη;
- Η ιερή γοητεία του βλέμματος
- Που …ζει ο εκπαιδευτικός;
- Ζηλεύω τους φιλόλογους…
- Διαβάζω για να διαβάζω…
- Το βιβλίο ως σύμβολο
- Τι είναι ο Παρθενώνας;
- Η τελευταία ιστορική συνέντευξη του Μιχάλη Ράπτη (Πάμπλο) Πρώτο μέρος
- Τα Ψηλά Βουνά: ένα βιβλίο θησαυρός
- Γιατί πρέπει να κάνουμε το καλό;
- Ποτέ πια πόλεμος, ποτέ πια ναζισμός!
- Έρωτας είναι η ζωή μας
- Το «ερώτημα» του Ιερού Βράχου
- Επιδράσεις του βιβλίου στον άνθρωπο
- Βιβλία, τόποι, διάβασμα: ένα κουβάρι…
- Γνώση και άγνοια: ζευγάρι ταιριαστό και αιώνιο…
- Ύμνος στη σχολική αίθουσα
- Μεταμορφώσεις…
- Ο θρύλος της Gilda
- Ίσως το φως θα ‘ναι μια νέα τυραννία…
- Ποτέ πια πόλεμος, ποτέ πια ναζισμός!
- Τι παράξενο ταξίδι!
- Συνέντευξη του Νίκου Τσούλια στην “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ”: «Ηττημένη η κυβέρνηση των επιστρατεύσεων»
- Τελικά, ποιοι είμαστε;
- Το μπουζούκι είναι ιερό, γιατί είναι βαθιά ανθρώπινο!
- Δωρεάν γράψιμο και διάβασμα!
- Πάντα όμορφος ο κόσμος των βιβλιοθηκών / Famous libraries
- Το Πάσχα σε παλιά Αναγνωστικά βιβλία
- Μαθητικές «εικόνες», τωρινές και αλλοτινές
- Φτώχεια, ο μεγάλος εχθρός!
- Περί σεβασμού και ευαισθησιών εκ μέρους των μαθητών
- Η ερμηνευτική ματιά των μαθητών
- Η ομορφιά των μικρών πραγμάτων
- Από το «είναι» στο «έχειν» και από εκεί στο «φαίνεσθαι»!
- Διάβασμα και τέχνη, η απόλυτη ομορφιά / Reading and Art
- Εκπαιδευτικός και βιβλίο: μια γοητευτική εικόνα
- Λογοτεχνία, παντού και πάντα!
- Βασίλειο της Ελευθερίας, το βασίλειο του Έρωτα
- Ένα λουλούδι άνθισε στο διάστημα!
- Το Αιγαίο των προσφύγωνΗ ομορφιά της ζωής
Καλλιεργούν οι γονείς το διάβασμα;
“Τι θα απογίνουν τα βιβλία μου”;
Έκθεση, δύναμη εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης!
Επαναστατικό το βασίλειο της Έκθεσης!
Μια «πριγκίπισσα» στο σχολείο…
Εγώ και οι μαθητές / μαθήτριές μου
Μέθη για διδασκαλία, πάθος για ελευθερία
Τέχνη και Γυμνό: Ζωή και Έρωτας
Η σχέση του Έλληνα με το βιβλίο
Τα χαλάσματα έχουν πάντα φαντάσματα…
Πώς γεννιέται ο «πρίγκιπας της σχολικής αίθουσας»;
- Η ομορφιά του στοχασμού
- Βιβλία που πρέπει να διαβάζονται!
- Πάθος για τα βιβλία
- Αφηγηματικός λόγος: πανανθρώπινος και ιερός
- Δημιουργική μοναξιά
- Η πνευματική ανάγκη του μυθιστορήματος
- Γλυκός πάντα ο πόθος για τη λογοτεχνία
- Όταν το άγχος απειλεί τη χαρά τη γνώσης και της μάθησης
- Άγιοι της Γης…
- Ελευθερία της σκέψης
- Αδυναμία διαλόγου, αδυναμία σκέψης
- Οι δικοί μας πρόσφυγες
- «Εμείς, το περιβάλλον μας…»
- Θαυμάζω τη δασκάλα!
- Οικονομία της πληροφορίας ή κοινωνία της γνώσης
- Η Παιδεία είναι μέθεξη…
- Εκπαίδευση και γνώση στη δίνη των πληροφοριών
- Το μεγαλείο του κινηματογράφου
- Ο Κόσμος του Βιβλίου
- Τι είναι το βιβλίο, το διάβασμα και η βιβλιοθήκη;
- Βιβλιοφάγοι όλων των χωρών ενωθείτε!
- Ύμνος στο γράψιμο – Γιατί γράφουμε;
- Παιδικό βιβλίο: Η αρχή του νήματος τού για όλη τη ζωή διαβάσματος
- Χρόνος: αφεντικό ή υπηρέτης;
- Παίζοντας με τον Χρόνο
- Αφιέρωμα στον Χρόνο
- Νοσταλγώντας τη νοσταλγία
- Μια στιγμή, μια ζωή
- Φύλλα φθινοπώρου
- Το κύριο πρόβλημα της αριστεράς
- Μετασχηματισμός του ρόλου του σχολείου και του εκπαιδευτικού
- Η δυναμική της Εξελικτικής Θεωρίας
- Μετασχηματισμοί στην εκπαίδευση
- Αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Homo Universalis: Μπορεί να υπάρξει;
- Ο ρόλος της λογοτεχνίας στο σχολείο
- Εκπαιδευτικός: Επαγγελματίας ή λειτουργός;
- Διάβασμα, το ιερό…
- Μετασχηματιζόμενος αναγνώστης
- Οι 10 μεγαλύτερες βιβλιοθήκες του κόσμου…
- Εκπαιδευτικός; Παιδαγωγός και διανοούμενος!
- Εγώ και το ζεϊμπέκικο
- Όταν το άγχος πολιορκεί τους θεσμούς της εκπαίδευσης
- Συλλογικής δράσης εγκώμιον
- Μουσείων γιορτή
- Ουμανιστικά γράμματα του Α. Καμύ
- «Μικρή μου χαμοκέλα…»
- Τα χαμόσπιτά μου
- “Μεταξύ ποίησης και πεζογραφίας”
- Παλιές σχολικές φωτογραφίες
- Σταθμοί στο ταξίδι του βιβλίου
- Με ένα βιβλίο ανοιχτό
- Βιβλία που λάτρεψα
- Μια ζωή διάβασμα…
- Λατρεύοντας τα βιβλία
- Τα χρώματα της μνήμης
- Και μετά το φως του ήλιου…
- Έρωτας βροχής
- Υπάρχουν οι “τόποι” των παραμυθιών;
- Όμορφες κάρτες, όμορφες στιγμές
- Βασικά στοιχεία της εκπαίδευσης
- Η σχολική πνοή της λογοτεχνίας
- Εσύ, γνωστό – άγνωστο DNA
- Δημιουργία νέας μορφής ζωής
- «Γεννιόμαστε ή γινόμαστε;»
- Η ζωή στα χέρια μας αλλά…
- Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής / Music Day
- Η εξέλιξη και η ομογενοποίηση της βιόσφαιρας
- Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή
- Η ειδική παιδαγωγική εκφράζει ένα νέο ανθρωπιστικό περιεχόμενο στο σχολείο
- Είναι δυνατή η ένταξη των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση;
- Η άγνωστη ομορφιά του διαβάσματος
- Η δημοκρατία των γραμμάτων
- Διάβασμα, το αιώνιο…
- Έτσι αγάπησα τα βιβλία…
- Ένα βιβλίο γεωμετρίας
- Άρωμα βιβλίου
- Η άγνωστη χώρα του γραψίματος
- Πώς γεννιέται ένα βιβλίο…
- Η αβάσταχτη γοητεία του βιβλίου
- Ο μύθος του ποιητή
- Προστρέχοντας στα βιβλία…
- Σκονισμένο βιβλίο
- Ο πολιτισμός του βιβλίου
- Το διαρκές δίλημμα της επιστήμης
- Ισχυρά τα τείχη της προκατάληψης
- Μια αιρετική φωνή του πολιτισμού μας
- Ιανόμορφη η εικόνα της παιδαγωγικής της ένταξης
- Αμφισβήτηση του πολιτισμικού ετεροπροσδιορισμού
- Ανθρωποποίηση της τεχνολογίας ή μηχανοποίηση του ανθρώπου;
- Η αποστολή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης
- Η κοινωνική ομάδα των ζητιάνων
- Η γλυκιά γοητεία της παραπλάνησης…
- Το έθνος – κράτος σε αμηχανία…
- Ποια Ευρώπη θέλουμε;
- Ποια είναι η στρατηγική του εκπαιδευτικού κινήματος;
- Η ζωή μας είναι δική μας
- Αγαπώ το κέντρο της Αθήνας
- Δικαίωμα στον ουρανό
- Η οδύσσεια του σχολείου και της παιδαγωγικής
- Μη λιθοβολείτε το σχολείο!
- Το πολιτικό περιεχόμενο του σχολείου
- Μικρός «χάρτης» της σχολικής αίθουσας
- Το μετέωρο βήμα του πανεπιστημίου
- Σχολείο δημιουργικό ή συνηθισμένο;
- Σχέσεις μεταξύ των μαθητών
- Καλλιέργεια των ανθρώπινων σχέσεων
- Παιδαγωγική σχέση: μια ματιά…
- Περί των γνώσεων του εκπαιδευτικού
- Η γνώση είναι πάθος!
- Αφηγηματικός λόγος: πανανθρώπινος και ιερός
- Επιστημονική σκέψη και δόγμα
- Μαθαίνοντας για τη μάθηση
- Η Αθήνα κάποτε…
- Ο Μεσαίωνας είναι μαζί μας
- Χριστούγεννα: η ζεστασιά της ψυχής μας
- Βία στο σχολείο: απόπειρα θεωρητικής προσέγγισης
- Η γνώση ως συντελεστής πολιτικής παιδείας
- Γνώση: παιχνίδι με την αλήθεια και με τη ζωή;
- Αναζητώντας τη ζωή…
- Ο λόγος περί παιδείας
- Μνήμες και στοχασμοί για τη Μικρά Ασία
- Μπορεί η γλώσσα μας να γίνει λογοτεχνική;
- Ανακαλύπτοντας το μαθητή / τη μαθήτρια
- Charles Dickens, μαχητής της κοινωνικής αδικία
- Το αδιέξοδο του μανιχαϊκού τρόπου σκέψης
- Εξύμνηση της εργασίας
- Αδιάβαστα βιβλία
- Αναγνωστικό Α΄ Δημοτικού 1971
- Προοδευτική αντίληψη στο σχολείο!
- Μια πρόταση αυτο-αξιολόγησης
- Προσπερνώντας τους άστεγους…
- Φασισμός: ο μεγάλος εχθρός του ανθρώπου
- Αναθεωρώντας τη σχέση μας με την πολιτική
- Ως προς τι η ανατροφή των παιδιών;
- Το σώμα μας πλήττεται…
- Η ζωή μας, ο εαυτός μας; Μια απορία…
- Ένα κομμάτι γης…
- Τι είναι φτώχεια;
- «Ταξικό» εναντίον «εθνικού»;
- Το φάντασμα της παγκοσμιοποίησης
- Εποχή παρακμής
- Μετασχηματισμός παραδοσιακών αξιών και συμπεριφορών
- Το πρόβλημα της “απο-παραγωγικοποίησης” της χώρας μας
- Ο κυρ – Βασίλης και ο ψαρής του
- Ταξίδι στον έρωτα
- Χαμένοι φράχτες
- Το ανοιχτό ζήτημα της γνώσης (α)
- Το ανοιχτό ζήτημα της γνώσης (β)
- Ψυχολογία: Γενική θεώρηση
- Τα Μαθηματικά, ένας Κόσμος μας!
- Ολυμπιακοί αγώνες: καλλιεργώντας το νόημά τους!
- Πολλαπλός ο ρόλος του εκπαιδευτικού κινήματος
- Η όπερα της πεντάρας @ Θέατρο Βράχων
Σχόλια (0)
Trackbacks (0)
Σχολιάστε
Παράθεση
Πρόσφατα σχόλια