About Me

Ανθολόγιο

clip_image001.jpg     Το «Ανθολόγιο» δημιουργήθηκε ως μια ανάγκη έκφρασης και δημιουργίας στο νέο ψηφιακό κόσμο, για να συνεργήσει στην προαγωγή της πνευματικής καλλιέργειας, γιατί θεωρώ ότι μαζί με την κοινωνική δράση και την προαγωγή των ανθρώπινων σχέσεων αποτελούν θεμελιακές πλευρές της ζωής μας.
Δημιουργήθηκε για την καλλιέργεια της γνώσης – γιατί η γνώση μαζί με την αγάπη και την αλληλεγγύη συναρθρώνουν νόημα ζωής -, για τη διακίνηση ιδεών, την ανταλλαγή απόψεων  και θεωρήσεων, για τη θεμελιακή ανθρώπινη ανάγκη διαρκούς και ουσιαστικής επικοινωνίας. Δημιουργήθηκε από μια επιθυμία, να συμβάλει στην ανάδειξη ενός Μορφωτικού Ομίλου – γιατί οι απαιτητικοί καιροί μας επιζητούν πνευματικές και συλλογικές επιδιώξεις -, για να ανιχνευθεί το πορτρέτο του νέου Homo Universalis, του ανθρώπου του Ψηφιακού Διαφωτισμού.
Δημοσιεύονται κείμενα διαχρονικής αξίας, κείμενα προβληματισμού και στοχασμού και κείμενα προσωπικά. Υπηρετούνται απόλυτα δύο βασικές αρχές, η ελεύθερη διάχυση έγκυρης γνώσης και πληροφορίας και η κατοχύρωση της πνευματικής ιδιοκτησίας με αναφορά πάντα στον συγγραφέα. Το “Ανθολόγιο” δεν είναι κυρίως άθροισμα «αλιευμένων» διαδικτυακών κειμένων. Είναι μια ζωντανή ιστοσελίδα που συνδιαλέγεται με τα γενικά δρώμενα, μια ιστοσελίδα γνώμης και άποψης. Και διαρκής φιλοδοξία μου είναι η τεκμηριωμένη και ορθολογική θεώρηση.

Προσωπικά
Ονομάζομαι Νίκος Τσούλιας, κατάγομαι από την Αυγή Αμαλιάδας και είμαι εκπαιδευτικός. Έχω εκλεγεί πρόεδρος της ΟΛΜΕ τέσσερις φορές (1996 – 2003) και έχω εκπονήσει διδακτορική διατριβή στην Ειδική Αγωγή.
Έχω εκδώσει δύο βιβλία εκπαιδευτικού περιεχομένου τα: “Σε πρώτο πρόσωπο” και «Παιδείας εγκώμιον».  Έχω συνεργαστεί επαγγελματικά με τις εφημερίδες «ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ» (1980 – 1986) και «ΕΞΟΡΜΗΣΗ» (1988 – 1996). Τα τελευταία χρόνια αρθρογραφώ στην εφημερίδα “ΤΟ ΑΡΘΡΟ” και στις εφημερίδες της ΗΛΕΙΑΣ: «ΠΡΩΙΝΗ», “ΑΥΓΗ” και “ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ”. Το διάστημα 2008 έως σήμερα διδάσκω στο 3ο Γενικό Λύκειο Ζωγράφου.

Τεχνικά στοιχεία
Το «Ανθολόγιο – Παιδείας Εγκώμιον» ξεκίνησε το ψηφιακό του ταξίδι τον Ιούνιο του 2011. Κάθε ημέρα δημοσιεύονται δύο άρθρα, ένα δικό μου (εκτός Τετάρτης και Κυριακής) και ένα επιλεγμένο από άλλες πηγές. Δημοσιεύονται κείμενα γενικού προβληματισμού με μικρή έμφαση στα εκπαιδευτικά θέματα.
Στη διεύθυνση: http://www.scoop.it/t/tsoulias/ (πάνω δεξιά στην ιστοσελίδα μου) εμφανίζονται μόνο τα προσωπικά μου άρθρα.

DSC00852

  1. 11/02/2012 στο 7:21 μμ

    Νίκο μου, Γεία σου,

    Βρίσκομαι σἐ ένα καφενέ στην Μιννεάπολη με τον μπατζανάκη σου τον Βασίλη, και χάρηκα πολύ «ξεφυλλίζοντας» τις ιστοσελίδες σου.

    Καί μάλιστα, είχα την κουβέντα με τον Βασίλη ότι, δυστυχώς, η ζωή στην Ελλάδα δεν δίνει περιθόριο σε τέτοιους είδους εκφράσεις και προβληματισμούς.

    Αλλά, να, όμως που μ᾽έβγαλες ψεύτη!

    Εύχομαι μια μέρα να τα πούμε και από κοντά, αλλά για τώρα σε χαιρετώ, και σου δίνω και την διεύθυνση της δικιάς μου ιστοσελίδας, που, δυστυχώς είναι στα Αγγλικά, γιατί, όπως βλέπεις από την ορθογραφία μου, τα Ελληνικά τα έχω σχεδόν ξεχάσει!

    http://crechemania.com

    Στό σάιτ μου προσπαθώ να προβάλω την αγάπη μου για την Ελλάδα και την ιστορία της, όπως θα δείς στο κείμενο της Κωνσταντινούπολης:

    http://www.papermodelkiosk.com/php/forum/entry.php?35

    Α, ναί, βλέπω ότι είμαστε και πατριώτες: μεγάλωσα στον Πύργο, και πήγαινα ταχτικά στην Αμαλιάδα, γιατί είχα θεία δίπλα στο νοσοκομείο. Μικρός ο κόσμος!

    Νά ᾽σαι πάντα καλά και να γράφεις!

    Φιλικά, Αλέξης

  2. E
    21/03/2012 στο 10:42 πμ

    Συγχαρητήρια για όλη αυτή την προσπάθεια!!!!

    • N.T.
      21/03/2012 στο 8:46 μμ

      Ευχαριστώ. Θα υπάρξει καλύτερη συνέχεια…

  3. markakis emmanouil
    25/09/2012 στο 10:23 πμ

    Συγχαρητήρια για τα άρθρα σας,παρακαλώ να συνεχίσετε την προσφορά σας για τον Έλληνα εκπαιδευτικό και την κοινωνία γενικότερα

  4. adm
    26/01/2013 στο 9:24 μμ

    To blog σας είναι πολύ καλό και έχει πολύ χρήσιμο υλικό! Το ανακάλυψα τυχαία μετά από μία υπέροχη αποστολή mail του φιλόλογου Ν. Παρίση (ενδεχομένως τον ξέρετε, έχουμε φτιάξει μαζί το blog… http://psifiakesergasies.wordpress.com), με το μελοποιημένο ποίημα του Ν. Βρεττάκου «Μεγαλυνάρι», οπότε και βρέθηκα στη σχετική ιστοσελίδα σας με το πλούσιο υλικό, την οποία και φυσικά αξιοποίησα (στο pinterest που συντηρώ (http://pinterest.com/ykotsanis/music). Κάποιους από τους παραπάνω στόχους σας τους πετύχατε σίγουρα! Τοποθέτησα ως link τις πολύ «Χρήσιμες Ιστοσελίδες» σας και στις δικές μας ολιγάριθμες πηγές (http://psifiakesergasies.wordpress.com/piges). Τι υπέροχα που θα ήταν, αν καταφέρνατε να κάνετε και άλλο ένα επίπεδο «κατηγοριοποίησης» στις εκατοντάδες πηγές σας… Νάστε πάντα καλά, Γ. Κωτσάνης.

  5. Αριστείδης
    14/03/2013 στο 4:04 μμ

    Καλημέρα σας συνάδελφε. Είναι πολύ σωστή η τοποθέτηση που κάνετε και ο τρόπος που χειρίζεστε τα θέματα (όπως για την περίπτωση της αξιολόγησης).
    Είμαι Φυσικός σε Λύκειο και πρόσφατα έχω κάνει μια έρευνα με τίτλο: «Ο μαθητής έχει το λόγο» και την παρουσίασα σε Συνέδριο στην Θεσσαλονίκη με τίτλο: «Ποια Φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα;». Επειδή την επομένη κιόλας είχα emails που ζητούσαν να τους στείλω την εργασία κατάλαβα ότι κινούμαι προς την σωστή πλευρά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θα σας ενδιέφερε να σας την στείλω για να την διαδώσετε και να υπάρχει έτσι μια συνέχεια στην απλή αυτή έρευνα που έχω ξεκινήσει. Ευχαριστώ.

    • N.T.
      14/03/2013 στο 5:12 μμ

      Ευχαριστώ πολύ. Και βεβαίως με ιδιαίτερη χαρά μπορώ να δημοσιεύσω την εργασία σας. Χαίρομαι ιδιαίτερα που είστε εραστής της έρευνας. Θεωρώ ότι η έρευνα είναι μια από τις πιο βασικές δεξιότητες που οφείλει να έχει ένας ανήσυχος εκπαιδευτικός.

  6. 12/07/2014 στο 12:18 μμ

    Εξαιρετική δουλειά …. ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεστε όλα αυτά μαζί μας !!!

    • N.T.
      13/07/2014 στο 8:55 πμ

      Ευχαριστώ. Αν έχετε παρατηρήσεις ως προς τη «θεματική» και ως προς την «ποιότητα» των άρθρων, θα με ενδιέφεραν.

  7. 08/09/2014 στο 1:55 μμ

    Συνάδελφε Νίκο, πίστευα ότι η μακρά πορεία σου στην ηγεσία της ΟΛΜΕ, ότι θα σε είχε βοηθήσει να εμβαθύνεις περισσότερο στα θέματα της εκπαίδευσης, μακριά από κομματικές παρωπίδες και με περισσότερη σοβαρότητα… απατήθηκα όμως! Απαντώ σύντομα για το άρθρο σου: «ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Η ΑΚΡΑΤΟΣ…» που δημοσίευσες στο «Άρθρο της Κυριακής» της 7/9/2014, που διαβάζοντας, έμεινα έκπληκτος με τις ανακρίβειες που περιλαμβάνονται σε αυτό…

    1. Αναφέρεσαι για διάφορες κατηγορίες εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, ξεχνώντας εντέχνως όμως τους αθλητές, ακόμη μπορούμε να σου πούμε τους Δ.Υ φοιτητές που δικαιούνται και αυτοί μετεγγραφής με αναδρομική ισχύ μάλιστα(σε βάθος 5ετίας), τους αιρετούς της Τ.Α… χωρίς καμιά ποσόστοση και χωρίς κανένα οικονομικό κριτήριο όλοι αυτοί! Τις δυο τελευταίες κατηγορίες τις αναφέρουμε ως ξεχωριστές κατηγορίες εισαγωγής, αφού και εσύ θεωρείς ακόμη τους πολύτεκνους ως ειδική κατηγορία πράγμα που καταργήθηκε…

    2. Συνάδελφε, οι ειδικές κατηγορίες πολυτέκνων – τριτέκνων καταργήθηκαν μετά τη γνωστή απόφαση του ΣτΕ και ίσχυσαν μόλις για 4 χρόνια… Οι Μετεγγραφές των πολυτέκνων δεν είναι νέες, δηλαδή δημιούργημα του Αρβανιτόπουλου, όπως πηγαίνεις να τις παρουσιάσεις, αλλά ίσχυαν εδώ και 35 ολόκληρα χρόνια(από το 1979), πλην της περιόδου της κ. Φωτοτυπίας και ομογάλακτης σου κ. Διαμαντοπούλου, που τις κατάργησε το 2010!. Το θέμα είναι λοιπόν γιατί δεν καταργούνται και οι υπόλοιπες ειδικές κατηγορίες.. Σε ποια άλλη χώρα, υπάρχει εισαγωγή βάσει μόνο του θρησκεύματος (και εγώ ο αφελής νόμιζα ότι είναι θέμα προσωπικών δεδομένων το θρήσκευμα!..).

    3. Ποιοι κ. Τσούλια εναντιώθηκαν με σφοδρότητα το 2010 και εντεύθεν σε αυτές τις Ειδικές Κατηγορίες και σε αυτά τα καραγκιοζιλίκια; Ποιοι μίλησαν και είχαν προειδοποιήσει για τις λευκές κόλες; Ποιοι ζητούσαν τη θεσμοθέτηση της βάσης του 10; Αντιθέτως φέρτε μας, μια δήλωση εναντίωσης σας τότε…

    4. Υπενθυμίζω ότι οι μετεγγραφές δόθηκαν πριν 35 χρόνια, αποκλειστικά στους πολύτεκνους καθαρά για δημογραφικούς λόγους, ως δημογραφικό κίνητρο για να γεννηθεί και κανένα παιδί σε αυτόν τον τόπο, και αυτό έγινε σε μια εποχή που οι γεννήσεις στην Ελλάδα ήταν περί τις 150.000 το χρόνο… Στις δύσκολες αυτές εποχές που ζούμε, τα κίνητρα αυτά έπρεπε να διατηρηθούν με νύχια και με δόντια και όχι να καταργούνται και να εμπαίζονται οι νέοι άνθρωποι που θέλουν να κάνουν πολυμελείς οικογένειες. Πρέπει να γνωρίζεις επίσης, ότι σήμερα στις ελεύθερες Μετεγγραφές όπως πάνε να τις κάνουν…, οι πολύτεκνοι μετά βίας θα πλησιάζουν μόλις το 20% του συνολικού αριθμού των μετεγγραφομένων!… Γιατί λοιπόν αναφέρεσαι μόνο σε αυτούς και στους τρίτεκνους;;;
    Πότε ο Ν. Τσούλιας μίλησε ως πρόεδρος της ΟΛΜΕ, ή η ΟΛΜΕ γενικότερα για το Δημογραφικό που ταλανίζει τη χώρα και τα σχολεία μας;

    5. Διερωτάσαι αν είναι πολιτικό θέμα να ρυθμίζεται η εισαγωγή στην Ιατρική, στο Πολυτεχνείο ή στη Νομική.. άλλων με βαθμό 18, 19 και άλλων με βαθμό 15;
    Νίκο που ζεις, οι Ειδικές κατηγορίες από φέτος καταργήθηκαν για τους πολύτεκνους, άρα δεν ισχύουν αυτά που λες για αυτούς… για άλλους ναι (Μουσουλμανόπαιδες, ομογενείς…) και με πολύ χαμηλότερη βαθμολογία από αυτή που γράφεις… αλλά ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ, ΓΙΑΤΙ; Μόνο οι πολύτεκνοι ενοχλούν;
    Αυτό που ισχύει για τους πολύτεκνους, είναι: ότι αφού εισαχθεί ο πολύτεκνος με τα ίδια κριτήρια εισαγωγής με τους λοιπούς υποψηφίους, να μπορεί να έλθει κοντύτερα στον τόπο μόνιμης κατοικίας των γονέων… ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΑΥΤΟ κ. Τσούλια στις μέρες μας;…
    Είναι σωστό κάποιος με 7 παιδιά να έχει το 6ο παιδί του στην Πάτρα και να μην μπορεί να έλθει Αθήνα.. επειδή το εισόδημα της οικογένειας αυτής, ήταν μόλις 30€ περισσότερο, από αυτής που μετεγγράφηκε από σχολή της Αλεξανδρούπολης(πολύ λιγότερα μόρια εισαγωγής) και ας ήταν από οικογένεια με ένα παιδί;;;

    6. Συνάδελφε – πρώην πρόεδρε μας, όφειλες να γνωρίζεις:
    Ότι τα αποτελέσματα των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ επηρεάζονται κυρίως από την προετοιμασία των υποψηφίων δι` αρίστων φροντιστών, που διδάσκουν αυτούς αντί υψηλοτάτου ωρομισθίου. Τέτοια προετοιμασία δεν είναι δυνατόν να έχουν τα παιδιά των πολυτέκνων, στερούμενα κατά κανόνα του ατομικού φροντιστηρίου και παρακολουθούντα ομαδικά φροντιστήρια. Για ποια ισότητα επομένως μας λες εσύ Νίκο, όταν τα παιδιά των πλουσίων έχουν την προσήκουσα προετοιμασία και καταλαμβάνουν τις θέσεις και των αρίστων αποφοίτων των δημοσίων σχολείων, που δεν έχουν τύχει εξαιρετικής φροντιστηριακής προπαιδείας;
    Μήπως σου διαφεύγει επίσης, ότι και φέτος έγιναν φοιτητές κάποιοι σε κεντρικά ΑΕΙ της χώρας μας, δίνοντας λευκή κόλλα; Αυτό δεν το λες εσύ και πέρασε και στα ψιλά των ΜΜΕ, γιατί αυτοί φαίνεται δεν ήσαν πολύτεκνοι, αν ήσαν… πρωτοσέλιδα θα είχαμε και πάλι φέτος!

    Κ. Τσούλια και κάτι τελευταίο, προ ημερών συζητώντας με ένα συνάδελφο εκπαιδευτικό, μου είπε την ακόλουθη ρατσιστική αντιμετώπιση που εφαρμόζουν κάποιοι στα παιδιά των πολυτέκνων σε μια περιοχή της Ελλάδος, αντιδρώντας στην δήθεν ευνοϊκή μεταχείριση αυτών από την Πολιτεία(!): όταν λέει ακούμε, ότι κάποιο παιδί είναι πολύτεκνο… του κατεβάζουμε λίγο τη βαθμολογία!!!
    Εγώ δεν θέλω να το πιστέψω αυτό, εσείς έχετε ακούσει κάτι τέτοιο να συμβαίνει για τα παιδιά μας;..

    Με εκτίμηση

    Χρυσόγελος Μανώλης
    Ηλεκτρ. Μηχανικός ΕΜΠ – εκπαιδευτικός

    • N.T.
      08/09/2014 στο 7:23 μμ

      Αγαπητέ συνάδελφε,

      Σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου.
      Σαφώς σε πολλά σημεία έχεις απόλυτο δίκιο.
      Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι δεν έκανα λάθη ως πρόεδρος της ΟΛΜΕ
      ούτε ότι και τώρα αρθρογραφώντας θεωρώ ότι γνωρίζω την «πάσα αλήθεια».
      Πιστεύω απλά ότι οι απόψεις μου είναι ορθολογικές και δεν έχω απολύτως κανέναν λόγο για κάποιους είδους σκοπιμότητα (σ΄αυτό με αδικείτε…)
      Επί της ουσίας, με βάση τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου και την όποια κατακτημένη ορθοκρισία μου, οι βασικές μου αρχές επί του θέματος είναι οι εξής.
      α) Τα αμιγώς εκπαιδευτικά και επιστημονικά θέματα – όπως σαφώς είναι ο τρόπος εισαγωγής των μαθητών στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση – δεν πρέπει να μετασχηματίζονται σε πολιτικά γιατί προκύπτουν τερατογενέσεις…
      β) Οι μαθητές που περιλαμβάνονται στις κατηγορίες της «Ειδικής Αγωγής» πρέπει να στηρίζονται με βάση τα πορίσματα της Ειδικής Αγωγής, που αποβλέπουν στην ουσιαστική «συμπεριληπτική εκπαίδευση», σε ένα «σχολείο για όλα τα παιδιά».
      γ) Οι γονείς των μαθητών που έχουν διαπιστωμένο οικονομικό πρόβλημα να στηρίζονται με κάθε λογής οικονομικό τρόπο που κρίνει πρόσφορο η πολιτεία.
      δ) Να αναπτυχθεί η «αντισταθμιστική εκπαίδευση» – που είναι και μια βασική αρχή της προοδευτικής αγωγής -, έτσι ώστε να αμβλύνονται οι πολλαπλές ανιστότητες που διατρέχουν τη μαθητική κοινότητα.
      ε) Οι βάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να είναι απολύτως κοινές για όλους τους μαθητές / υποψήφιους.

      Επί συγκεκριμένων σημείων της κριτικής σου οφείλω να αναφέρω τα εξής:
      α) Οι άλλες κατηγορίες που δεν έχω αναφέρει (αθλητές, Τ.Α. κλπ) σαφώς και υπάγονται στη γενική θεώρησή μου και είναι αυτό απολύτως προφανές στα δύο άρθρα μου. Δεν τις αναφέρω όλες για λόγους χώρου και μόνο. Θα πρέπει δε να γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλές ειδικές περιπτώσεις που δεν είναι καθόλου γνωστές.
      β) Για τα περισσότερα – αν όχι όλα – τα ζητήματα που έχεις θίξει έχω αρθρογραφήσει κατ’ επανάληψη. Από τη δεκαετία του 1980 αρθρογραφώ – ως συνεργάτης εφημερίδων, ως Πρόεδρος της ΟΛΜΕ παλιότερα και ως απλός εκπαιδευτικός – σε εφημερίδες και περιοδικά με πολλές εκατοντάδες άρθρα μέχρι τώρα.
      γ) Για τους πολύτεκνους θεωρώ ότι η πολιτεία πρέπει να τους στηρίξει με πολλαπλούς τρόπους. Να αναφέρω – αν έχει κάποια σημασία – ότι είμαι παιδί πολύτεκνης και πολύ φτωχής αγροτικής οικογένειας…
      δ) Η αντικειμεινικότητα του Συστήματος πρόσβασης απειλείται τα τελευταία χρόνια και από άλλους παράγοντες – ακόμα και από ελλειμματική επιτήρηση (!) – στους οποίους έχω ήδη αναφερθεί σε προηγούμενη αρθοργραφία μου.

      Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

      Υ.Γ.
      Η ιστοσελίδα μου είναι ανοιχτή για τις απόψεις σου (άρθρα κλπ)

  8. Λεωνίδας Καρνάρος
    05/10/2014 στο 1:00 πμ

    Αγαπητέ κ. Τσούλια,
    Αν και είμαι από τους θαυμαστές των λογοτεχνικών σου κειμένων τα οποία πράγματι έχουν μια πολύ καλή δομή και ξεχωρίζουν για τη λυρικότητα και την ευαισθησία τους, δεν μπορώ να πω ότι δε με ξάφνιασε και με εξέπληξε αρνητικά η πρόσφατη αρθρογραφία σου σχετικά με την εισαγωγή των τριτέκνων -πολυτέκνων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τις μεταγραφές τους. Γνωρίζοντας δε ότι είσαι παιδί πολύτεκνης και φτωχής οικογένειας που με πολλές θυσίες και στερήσεις σπούδασες (και χίλια μπράβο σου), περίμενα από σένα μια φωνή αντίστασης στην επιχειρούμενη ισοπέδωση των πάντων και το χτύπημα των λαϊκών κυρίως τάξεων και όχι μια φωνή συναίνεσης με τα προστάγματα των Τροϊκανών.
    Είμαι γονέας 3 τέκνων και φορολογούμαι από το πρώτο ευρώ όπως και ένας ανύπαντρος. Αυτό το βλέπεις δίκαιο; Και βέβαια θα μου πεις όχι, γιατί ξέρεις ότι τα παιδιά έχουν τις δικές τους ανάγκες (βιβλία, φροντιστήρια, ρούχα, φαγητό κ.λπ.) και προσπαθούμε ως οικογένεια, μέσα από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, να σπουδάσουμε τα παιδιά μας. Φέτος λοιπόν το ένα μου παιδί εισήχθη στο ΤΕΙ Καστοριάς και το άλλο στο ΤΕΙ Πατρών. Αν δεν υπήρχε αυτή ευνοϊκή διάταξη για να μεταγραφεί το ένα στην πόλη του άλλου, ήταν πρακτικώς αδύνατον λόγω των οικονομικών δεδομένων και τα δύο να σπουδάσουν. Έπρεπε να θυσιάσω το ένα για στέλνω κάτι από τα 830 €/μήνα που παίρνω σύνταξη για να σπουδάσει το άλλο. (ως συντ/χος δε των 830 € θεωρούμαι από τους πολύ υψηλά αμειβόμενους!!). Έλα εσύ στη θέση μου για να μου πεις σε ποιο από τα δύο θα στερούσα τη μόρφωση, απόφαση που και εμένα θα με ακολουθούσε ως το τέλος της ζωής μου, αλλά και το παιδί μου θα πληγωνόταν και ίσως και να κρατούσε και μια πικρία για τον άλλο του αδελφό -τον ευνοημένο.
    Γιατί λοιπόν πήρες αυτή τη θέση ΚΑΤΑ των όποιων ευεργετημάτων των τριτέκνων-πολυτέκνων; Επειδή σε γνωρίζω ξέρω ότι δεν είσαι πουλημένη ψυχή στο όποιο κατεστημένο και γι’ αυτό γίνεται και η έκπληξή μου ακόμα μεγαλύτερη.
    Όπως πολύ σωστά έγραψε πιο πάνω ο κ. Μανώλης Χρυσόγελος, δεν κάνεις καμία νύξη στις εισαγωγές των μουσουλμάτων, ομογενών, αθλητών κ.λπ. (γιατί άραγε;), αλλά και οι δυο σας δεν αναφέρεσθε στα παιδιά του Νυχτερινού Λυκείου και στις ΑΠΑΤΕΣ που έχουν κάνει πολλοί εγγράφοντας τα παιδιά τους δήθεν σαν εργαζόμενα για να έχουν εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ με μειωμένα μόρια. Γνωστός μου γιατρός έγγραψε την κόρη του εκεί και κατάφερε άνετα να εισαχθεί στην Ιατρική και άσε τα κορόιδα να σκοτώνονται να πιάσουν τα 19.500 -20.000 μόρια. Και αν ψάξεις θα βρεις και άλλες πολλές περιπτώσεις.
    Αλλά με το «πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι» δηλ. να εφαρμοστεί και εδώ η ισοπέδωση και να κοπεί αυτό το ευεργέτημα, θα πληγούν οι πραγματικά σκληρά εργαζόμενοι νέοι, επειδή η Πολιτεία είναι ΑΧΡΗΣΤΗ και ΑΝΙΚΑΝΗ να χωρίσει δυο γαϊδουριών άχυρα. ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ λοιπόν τα πάντα. Κατάφεραν να σε ρίξουν και σένα στην παγίδα τους και με την αρθρογραφία σου να συναινείς στο ξεχαρβάλωμα της ελληνικής κοινωνίας προς όφελος των εχόντων και ποτέ μη αποδιδόντων φόρους, είτε γιατί είναι πιο έξυπνοι από εμάς, είτε γιατί πληρώνουν αδρά τα φορολογικά γραφεία και τους δείχνουν τους παράδρομους της διαφυγής.
    Εν τέλει, θεωρώ ότι η αρθρογραφία σου για το θέμα αυτό ήταν άστοχη και ξέρω ότι είσαι γενναίος και μπορείς να παραδεχθείς ότι έκανες λάθος. Κανείς δεν πρόκειται να σε κατηγορήσει για εσκεμμένη αρθρογραφία για το λόγο ότι δεν συμπεριλαμβάνεσαι στους προβεβλημένους και παχυλά αμειβόμενους πουλημένους δημοσιογράφους των αθηναϊκών καναλιών και μεγάλων εφημερίδων (που ακόμα περιμένουμε να δούμε τα ονόματά τους ποιοι τα έπαιρναν από τα μυστικά κονδύλια – αφού τα έχουν σβήσει με …μπλάνκο!!! και είναι …δύσκολο να τους εντοπίσει η τροϊκανή κυβέρνηση).
    Δεν θέλω άλλο να καταχραστώ τον φιλόξενο χώρο του ιστολογίου σου, αλλά επιθυμώ να ακούγεται η φωνή σου προς όφελος των λαϊκών τάξεων (από τις οποίες μην ξεχνάς ότι προέρχεσαι) και όχι από τα μεγαλοπιάσματα της πρωτεύουσας που δεν καταδέχεται να ρίξει ένα βλέμμα και προς τα κάτω. Ευτυχώς που μια φορά στα 4 χρόνια μπορούμε και εμείς να μιλάμε και το 46% να το ρίχνουμε στο 6%!!! Και ελπίζω γρήγορα να μιλήσουμε ξανά.
    Με εκτίμηση
    Λεωνίδας Καρνάρος
    συντ/χος Δημόσιος Υπάλληλος
    σφαγιαστής από τις μνημονιακές -ξενόδουλες κυβερνήσεις

  9. Αλέξανδρος
    09/03/2015 στο 8:17 πμ

    Αγαπητέ Νίκο, θα είχες την ευγενή καλωσύνη να ανεβάσεις πάλι την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους της Εκδοτικής Αθηνών ; Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρω. Αλέξανδρος (apalog@otenet.gr)

    • N.T.
      09/03/2015 στο 7:05 μμ

      Θα προσπαθήσω το επόμενο διάστημα

      Φιλικά

      Νίκος Τσούλιας

  10. 01/12/2015 στο 2:44 μμ

    Αγαπητέ κε Τσούλια, θα μπορούσαμε να αναδημοσιεύσουμε το άρθρο σας ‘Η διαχείριση των κρίσεων στο σχολείο’ στο περιοδικό ELT NEWS; Σας ευχαριστώ
    Αναστασία Σπυροπούλου

  11. Anagnostaki
    05/12/2015 στο 11:43 μμ

    5/12/2015 Καλο βραδυ ,διάβασα πριν λιγο στο Α-Β το κείμενο σου για το νεο εξεταστικό και ένοιωσα οτι κάποιος τα λέει όπως θα ήθελα κι εγω να τα πω ,στην υπογραφή είδα το όνομα σου,σαν βιολογος και σαν συνάδελφος σε ευχαριστω για τον τροπο που εκφράζεις τις αγωνίες μας.
    Λιλη Αναγνωστακη.

    • N.T.
      06/12/2015 στο 11:40 πμ

      Αγαπητή Λίλη

      Δυστυχώς τα χειρότερα μπορούν να έλθουν, αν προχωρήσει η δημαγωγία της δήθεν «ελεύθερης πρόσβασης»…

  12. Βαγγέλης
    20/11/2016 στο 10:04 πμ

    Πώς μπορεί καποιος να επικοινωνήσει μαζί σας;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: