Αρχείο

Archive for 29/01/2012

Τὸ σχῆμα μου

29/01/2012 1 Σχολιο
 

imageΘὰ προσπαθήσω νὰ δώσω τὸ σχῆμα μου
ὅπως συντρίβεται σὲ δυὸ λιθάρια
θὰ σκεφτῶ ὑπόχρεος ἀπέναντί σου
θὰ στήσω τὴ φοβερὴ ὀμπρέλα μου
μὲ τὶς μπαλένες ἀπ᾿ τὸ πρόσωπό μου
μαύρη ὑγρὴ ἀκατανόητη
ἀπ᾿ τὸν καιρὸ ποὺ ἤτανε ἀσπίδα
ποὺ ἦταν ταπεινὸ κυκλάμινο
καὶ μιὰ ρομφαία.

Διαβάστε περισσότερα…

Κατηγορίες:ποιήματα Ετικέτες:

The Best 1,000 Movies Ever Made

29/01/2012 Σχολιάστε

By THE FILM CRITICS OF THE NEW YORK TIMES

clip_image002

This list is drawn from the second edition of "The New York Times Guide to the Best 1,000 Movies Ever Made" (St. Martin’s Griffin, $24.95), edited by Peter M. Nichols and published in 2004.
For additional information about the list, read Peter M. Nichols’s preface, or A. O. Scott’s introduction.

[Η επιλογή των φωτογραφιών δεν είναι της εφημερίδας αλλά δική μου και είναι σχετικά αυθαίρετη – δεν έχω ακολουθήσει, δηλαδή, κάποιον κανόνα. Ανεξάρτητα από το αν συμφωνούμε επακριβώς με την αξιολόγηση των “The New York Times”, πρόκειται για ένα αξιόλογο αφιέρωμα, αφού, εκτός των άλλων, με μια απλή κίνηση μπορούμε να διαβάσουμε τις βασικές πληροφορίες για κάθε παρουσιαζόμενη ταινία]. Ν.Τ. 

Διαβάστε περισσότερα…

Κατηγορίες:πολιτισμός Ετικέτες: