Αρχείο

Archive for 23/02/2017

Θα είμαι πάντα εκπαιδευτικός!

23/02/2017 1 Σχολιο

20161222_105115

Μαθητές και μαθήτριες του Θετικού Προσανατολισμού της Γ΄ Τάξης του 3ου Λυκείου Ζωγράφου σχολικής χρονιάς 2016-17, στο τελευταίο μάθημά μου.
Από αριστερά: Παρίτα, Νίκος, Σέβη, Κωνσταντίνος, Ζωή, Παναγιώτης, Αλέξανδρος, Σάρα, Δώρα, Δήμητρα, Δέσποινα, Δημήτρης, Άννα, Βασιλική, Χρύσα και Κωνσταντίνα.

 

 

Του Νίκου Τσούλια

 

      Μπορεί να μου ήλθε ο κόσμος ανάποδα με την αφυπηρέτησή μου – όπως πολύ σωστά λένε οι Κύπριοι εκπαιδευτικοί – και με την αναγκαστική αποδοχή της πραγματικότητας, αλλά δεν πρόκειται να δεχτώ την ανατροπή του ειδώλου μου που τεχνοτροπούσα χρόνια και χρόνια είτε στη σχολική αίθουσα είτε σε θέσεις ευθύνης του εκπαιδευτικού κινήματος.

Διαβάστε περισσότερα…

Noam Chomsky Defines What It Means to Be a Truly Educated Person

23/02/2017 Σχολιάστε

Chomsky speaking in support of the Occupy movement in 2011

 

April 28th, 2016

 

There may be no more contentious an issue at the level of local U.S. government than education. All of the socioeconomic and cultural fault lines communities would rather paper over become fully exposed in debates over funding, curriculum, districting, etc. But we rarely hear discussions about educational policy at the national level these days.

Διαβάστε περισσότερα…

Κατηγορίες:εκπαίδευση Ετικέτες: , ,