Αρχική > εκπαιδευτικός > Η Education International επιβεβαιώνει τον κρίσιμο ρόλο του κοινωνικού διαλόγου για ποιοτικά εκπαιδευτικά συστήματα

Η Education International επιβεβαιώνει τον κρίσιμο ρόλο του κοινωνικού διαλόγου για ποιοτικά εκπαιδευτικά συστήματα

     Στην ομιλία της προς τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ), η Αναπληρώτρια Γενική Γραμματέας της Εκπαίδευσης, Χάλντις Χολστ, τόνισε την ανάγκη για κοινωνικό διάλογο για τη θέσπιση εκπαιδευτικών πολιτικών και τη διασφάλιση αξιοπρεπών συνθηκών εργασίας για όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό.

Συστάσεις CEART

     Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, η Holst τόνισε ότι «χρειάζονται πιο δομημένοι και δημοκρατικοί μηχανισμοί για να ακουστεί η φωνή των εκπαιδευτικών και των αντιπροσωπευτικών τους οργανώσεων σε σχέση με τις εξελισσόμενες και ολοένα πιο επισφαλείς συνθήκες απασχόλησης και εργασίας, καθώς και τις αναδυόμενες προκλήσεις που επηρεάζουν τον επαγγελματισμό που έχουν ως αποτέλεσμα από την πανδημία του COVID».

Σχολιάζοντας την Έκθεση του Γενικού Διευθυντή της ΔΟΕ στις 9 Ιουνίου, ο Holst τόνισε αυτή τη σύσταση της Μικτής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων ΔΟΕ-UNESCO σχετικά με την εφαρμογή των συστάσεων σχετικά με το εκπαιδευτικό προσωπικό (CEART).

Το CEART επιβλέπει, εξ ονόματος της ΔΟΕ και της UNESCO, τις δύο συστάσεις για το διδακτικό προσωπικό, δηλαδή τη Σύσταση της ΔΟΕ/UNESCO του 1966 σχετικά με το καθεστώς των εκπαιδευτικών και τη σύσταση της UNESCO του 1997 σχετικά με το καθεστώς του διδακτικού προσωπικού τριτοβάθμιας εκπαίδευσης .

️ Απαιτούνται πιο δομημένοι και δημοκρατικοί μηχανισμοί για να ακουστεί η φωνή των εκπαιδευτικών και των αντιπροσωπευτικών τους οργανώσεων σε σχέση με τις εξελισσόμενες και ολοένα πιο επισφαλείς συνθήκες απασχόλησης και εργασίας τους ‍‍

– EI DGS @HolstHalilodis που απευθύνεται στον Συνέδριο pic.twitter.com/ZyfRDrNAJb

— eduint (@eduint) 15 Ιουνίου 2022

Ο Χολστ επανέλαβε ότι, «στον τομέα της εκπαίδευσης, ο COVID οδήγησε σε κλείσιμο σχολείων, δραματικές αλλαγές στον τρόπο και πού αναμενόταν να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί και σε απολύσεις, συχνά χωρίς κοινωνικό διάλογο ή σεβασμό των εργασιακών δικαιωμάτων».

Τομεακή συνάντηση της ΔΟΕ για το μέλλον της εργασίας στην εκπαίδευση

Στη συνέχεια τόνισε ορισμένα από τα αποτελέσματα της τομεακής συνάντησης της ΔΟΕ για το μέλλον της εργασίας στην εκπαίδευση , εστιάζοντας στα εξής:

    • Η ανάγκη για επαγγελματική αυτονομία και ευκαιρίες κατάρτισης και δια βίου μάθησης για τους εκπαιδευτικούς.

    • Εκπαίδευση με τη διαμεσολάβηση της τεχνολογίας που ανταποκρίνεται στην πρόσβαση και στις προκλήσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης κατάλληλων μέτρων προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των προσωπικών δεδομένων.

    • Ιδιωτικοποίηση, οι κυβερνήσεις καλούνται να ενισχύσουν τη διακυβέρνηση και τη ρύθμιση των ιδιωτικών παρόχων εκπαίδευσης.

Συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τα συνδικάτα τους για την εξάλειψη της παιδικής εργασίας

Ο Χολστ επαίνεσε επίσης εκ μέρους της Education International και των οργανώσεων-μελών για το έργο της ΔΟΕ για τον τερματισμό της παιδικής εργασίας, αναλαμβάνοντας δράση για την επίτευξη του καθολικού δικαιώματος στην εκπαίδευση. Το Κάλεσμα δράσης του Durban , το οποίο προέκυψε από την 5η Παγκόσμια Διάσκεψη για την Εξάλειψη της Παιδικής Εργασίας, υπογραμμίζει τη σημασία των εκπαιδευτικών και των συνδικάτων τους για την εξάλειψη της παιδικής εργασίας, επέμεινε.

https://youtu.be/GmoH-u86tY8

Advertisement
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: