Αρχική > εκπαιδευτικός > Το δικαίωμα σε έναν εξαιρετικό δάσκαλο

Το δικαίωμα σε έναν εξαιρετικό δάσκαλο

10 πράγματα που κάνει ένας δάσκαλος | Ο Κόσμος του Σχολείου

γραμμένο από:

 Σούζαν Ρόμπερτσον

Δεν μπορούσες να τα φτιάξεις. Ισχυριστείτε ότι ανησυχείτε για μια υψηλής ποιότητας προσφορά κατάρτισης εκπαιδευτικών για τον κλάδο και επιβάλλετε στον τομέα ένα μοντέλο που ταιριάζει σε όλους, με υψηλή προδιαγραφή και αυστηρά ρυθμισμένο. Πείτε ότι βρίσκεστε σε κατάσταση διαβούλευσης, αλλά κάντε το το καλοκαίρι, όταν κανείς δεν είναι εκεί κοντά, και για καλό μέτρο, μειώστε το ελάχιστο παράθυρο διαβούλευσης στο μισό, σε περίπτωση που ξοδέψαμε πολύ χρόνο για να σκεφτούμε τις συστάσεις αυτής της ακατάλληλης κριτικής.

Πείτε στον τομέα ότι τα ερευνητικά στοιχεία έχουν σημασία, αλλά αρνηθείτε να αποκαλύψετε τα «αποδεικτικά στοιχεία» που ήταν τόσο συναρπαστικά που οδήγησαν σε αυτήν την προτεινόμενη ριζική αναθεώρηση στην Αρχική Κατάρτιση Καθηγητών στην Αγγλία. Και στη συνέχεια προτείνετε ότι η Επισκόπηση βασίζεται σε στοιχεία, αλλά χρησιμοποιήστε το τέχνασμα της Παγκόσμιας Τράπεζας να παραθέτει κυρίως αποδεικτικά στοιχεία από έρευνες που έχουν χρηματοδοτήσει.

Μιλάω, φυσικά, για την ανασκόπηση της αγοράς της αρχικής έκθεσης κατάρτισης εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Εκπαίδευσης στην Αγγλία, η οποία κυκλοφόρησε στις αρχές Ιουλίου. Η ιδεολογική απόχρωση της έκθεσης είναι σαφής – και έρχεται σε δύο χρώματα. Το πρώτο είναι ότι πρόκειται για την άδεια περισσότερων παρόχων, συμπεριλαμβανομένων των κερδοσκοπικών, στον τομέα της Αρχικής Κατάρτισης Εκπαιδευτικών για να γίνει μια αγορά, όπως και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Αγγλία. Το δεύτερο αφορά μια κυβέρνηση που είναι σαφώς προσανατολισμένη στην ανάπτυξη μονοπωλιακού ελέγχου στην κατάρτιση των εκπαιδευτικών.

0132} : Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ρέθυμνο) – MySep.Gr

Ενώ σαφώς η αγορά είναι σε εξέλιξη όταν έρχεται με τη μορφή ληστρικών επιχειρήσεων που θέλουν να αντλήσουν κέρδη από την εκπαίδευση, έτσι και ο μεγαλύτερος κεντρικός έλεγχος από κυβερνητικούς υπουργούς που πιστεύουν ότι γνωρίζουν καλύτερα από τους επαγγελματίες του κλάδου πώς να εκπαιδεύουν εξαιρετικούς δασκάλους. Ο Ian Mearns, Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας All Party (APPG) για το Διδακτικό Επάγγελμα, σε πρόσφατη δήλωσή του ρωτά: Θέλει η κυβέρνηση αγορά ή μονοπώλιο; Μου είναι σαφές ότι η κυβέρνηση τα θέλει και τα δύο! Η πειθαρχία της αγοράς και η πειθαρχία του κράτους. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι μεγάλο κείμενο του Βοναπαρτισμού και γνωρίζουμε πού οδηγεί αυτό.

Φαίνεται επίσης ότι οι συντάκτες της κριτικής δεν μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ προτύπων και τυποποίησης. Όπως κατέστησε σαφές το Τμήμα Εκπαίδευσης που ανέθεσε την Επιθεώρηση, κάθε παιδί αξίζει να διδαχθεί από έναν δάσκαλο του οποίου η κατάρτιση έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο επαγγελματικής επάρκειας. Αυτό είναι ένα σύνολο προτύπων. Ωστόσο, κάθε εξαιρετικός δάσκαλος θα σας πει ότι αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν είναι ότι μαθαίνουν να βλέπουν κάθε παιδί ως διαφορετικό, και δουλεύοντας με αυτή τη διαφορά, τους δίνει τη δυνατότητα να αποκομίσουν πραγματικά το καλύτερο από έναν μαθητή. Η τυποποίηση λειτουργεί αντίθετα. Παρέχει την ίδια αντιμετώπιση στην ίδια ακολουθία παρά τις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευομένων. Αυτή είναι μια λύση που ταιριάζει σε όλους. Ian Bauckham, Πρόεδρος της συμβουλευτικής ομάδας εμπειρογνωμόνων για την αγορά της αρχικής κατάρτισης εκπαιδευτικώνεπιμένει ότι αυτό δεν συμβαίνει, περιγράφοντας όποιον το βλέπει διαφορετικά ως «μυθοποιούς».

Ωστόσο, ακριβώς απέναντι από τον τομέα, από την APPG να UCET , η Ομάδα Russell, Oxford, Cambridge, το Million Plus και πολλά άλλα, υπάρχει μια δυνατή και ενιαία άποψη ότι: (i) παρέχοντας σε όλους τους εκπαιδευτικούς το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα κατάρτισης, ανεξάρτητα από τις διαφορές στο ύφος, την εμπειρία, το αντικείμενο και τη φάση της εκμάθησης των μαθητών. (ii) απαιτώντας συνταγματικές τοποθετήσεις όταν εξασκούν το ίδιο στενό σύνολο δεξιοτήτων · (iii) την παρακολούθηση αυτού μέσω ενός συστήματος «καθοδηγητών καθοδηγητών» που μειώνουν την ανεξαρτησία όσων είναι υπεύθυνοι για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην τοποθέτηση · και (iv) ο καθορισμός του τρόπου αξιολόγησης των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών, προσθέτει σε αυτό ακριβώς: μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους στην Αρχική Κατάρτιση Εκπαιδευτικών.

Είναι μερικοί δάσκαλοι που δεν τους ξεχνάς ποτέ!

Στον κόσμο της εκπαίδευσης, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουμε κάθε παιδί και εκπαιδευόμενο δάσκαλο το ίδιο, όπως ένα γρανάζι σε τροχό. Όχι ένα κακό μοντέλο για την παραγωγή widget, αλλά ένα κακό μοντέλο για την κατάρτιση εκπαιδευτικών και μια εξίσου κακή συμφωνία για έναν μαθητή που έχει το δικαίωμα να περιμένει κάτι καλύτερο.

Ορισμένοι σχολιαστές χρησιμοποίησαν εύστοχα τη μεταφορά μιας «μπάλας καταστροφής» για να περιγράψουν τις συστάσεις της Επιθεώρησης. Συμφωνώ. Και καταστρέφοντας την Αρχική Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών, θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον των δικαιωμάτων των μαθητών σε μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση.

Υπάρχει μια αιτία για οργή στον τομέα ότι αυτό το ιδεολογικά καθοδηγούμενο, κακώς σχεδιασμένο, κακώς αποδεδειγμένο και δαπανηρό σύνολο προτάσεων για τον ριζικό μετασχηματισμό της Αρχικής Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών στην Αγγλία πρέπει να σταματήσει.

Τι θέλουμε? Δύο πράγματα. Πρώτον, η κυβέρνηση να ασχοληθεί με το επάγγελμα της Αρχικής Κατάρτισης Εκπαιδευτικών σε μια ώριμη συζήτηση για το πώς να μάθει από την τρέχουσα εξαιρετική παροχή εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, να κατανοήσει τις προκλήσεις ποιότητας που αντιμετωπίζουν ορισμένοι πάροχοι και να εργαστεί για τη δημιουργία βέλτιστων πρακτικών σε όλο τον τομέα. Δεύτερον, να συγκεντρωθούμε ως κοινότητα ενδιαφερόμενων παιδαγωγών, γονέων και πολιτών για να προωθήσουμε μια εκστρατεία σχετικά με το δικαίωμα του μαθητή σε έναν εξαιρετικό δάσκαλο και το δικαίωμα του εκπαιδευόμενου δασκάλου να είναι ό, τι καλύτερο μπορεί!

https://www.ei-ie.org/en/item/25300:the-right-to-an-outstanding-teacher

Σχολείο σημαίνει Δάσκαλος - Χρονικά της Δράμας

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: