Αρχική > εκπαίδευση > ΠΕΚ: Μειώθηκαν και πάλι οι μαθητές στα ΕΠΑ.Λ.

ΠΕΚ: Μειώθηκαν και πάλι οι μαθητές στα ΕΠΑ.Λ.

Gertrude und Ursula Falke. Portrett, Gertrude og Ursula Falke. 1906. 21 x 15 cm Platinatrykk. NMFF.000493 (Source: Preus Museum)

Gertrude und Ursula Falke. Portrett, Gertrude og Ursula Falke. 1906.

 

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ)

      Νομοτελειακό αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της συγκυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. είναι η εκ νέου μείωση των εγγραφών μαθητών στην επαγγελματική εκπαίδευση.

      Η μείωση πολλών Τομέων σε αρκετές περιοχές της χώρας, οι ελλείψεις εκπαιδευτικών και η κατάργηση πολλών ολιγομελών τμημάτων προσδιόρισαν εξ αρχής τη σημερινή γκρίζα εικόνα της πιο πολύπαθης όψης του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Και όλες αυτές οι περιοριστικές πολιτικές του Υπουργείου Παιδείας αναπτύχθηκαν με επιμέλεια από την προηγούμενη χρονιά, έτσι ώστε η τωρινή αποψίλωση των δομών της επαγγελματικής εκπαίδευσης να εμφανίζεται και ως μια αναπόφευκτη εξέλιξη!

      Την ίδια στιγμή η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, επιχειρεί να εμφανιστεί από υπαίτιος και υπεύθυνος αυτής της γκρίζας εικόνας ως θεραπευτής. Εμφανίζεται ότι δήθεν θα πάρει μέτρα τώρα που τα γεγονότα έχουν τρέξει, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι οι μαθητές παίρνουν τις αποφάσεις τους ως προς ποιον τύπο λυκείου θα ακολουθήσουν ουσιαστικά πριν από το τέλος της Γυμνασιακής φοίτησής τους.

      Όλα δείχνουν ότι φέτος ο αριθμός των ολιγομελών τμημάτων – θα μειωθεί σημαντικά. Η όλη διαδικασία εγγραφής των μαθητών, το ηλεκτρονικό προκαταβολικό κλείδωμα και η όλη αντίληψη και η εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού Νόμου 4386/2016 έχουν  αναγκάσει εκατοντάδες μαθητές ή να αλλάξουν ειδικότητα ή να μετακινηθούν σε άλλα ΕΠΑ.Λ. εκτός της δικής τους περιοχής ή και ακόμα να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους!

      Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κινείται σταθερά και αταλάντευτα στον στρατηγικό του στόχο, στη δημιουργία ενός τύπου Ενιαίου Λυκείου, που πάντως παραμένει ένα φάντασμα, όπως και η «ελεύθερη πρόσβαση των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», η δημιουργία του «Εθνικού Απολυτηρίου» του λυκείου, οι «μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών» κλπ. Διαμορφώνει δε την πολιτική του με τέτοιο τρόπο, ώστε η συρρίκνωση των ΕΠΑ.Λ. να εμφανίζεται ως μια αντικειμενική εξέλιξη των πραγμάτων η οποία θα οδηγήσει τη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση σε Μεταλυκειακή Προαιρετική Κατάρτιση !  

 

Διεκδικούμε:

•    Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα ιδιαίτερα σε περιοχές, στις οποίες οι μαθητές δεν έχουν άλλη επιλογή.

•    Να γίνουν οι αναγκαίοι διορισμοί εκπαιδευτικών.

•    Αύξηση του ποσοστού των θέσεων για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. στα Α.Τ.Ε.Ι.

•     Ισχυρή ΤΕΕ με επαρκή χρηματοδότηση και επαγγελματικά δικαιώματα για όλους τους μαθητές.  

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ)

“Interieur" - Edgar Fernhout 1951 ”

“Interieur" – Edgar Fernhout 1951

Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: