Αρχική > εκπαιδευτικός > Γιατί εμπαίζετε τους εκπαιδευτικούς κ. Υπουργέ;

Γιατί εμπαίζετε τους εκπαιδευτικούς κ. Υπουργέ;

Pablo Picasso

Pablo Picasso

 

11 ερωτήματα για την επιλογή Διευθυντών που ζητούν απάντηση!

 

 

Του Νίκου Τσούλια

 

      Εκτός από το γενικό πολιτικό εμπαιγμό του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. απέναντι στο σχολείο και στους εκπαιδευτικούς με την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης και με τα συνεχή μνημονιακά και περιοριστικά κυβερνητικά μέτρα έχουμε και τον επαναλαμβανόμενο εμπαιγμό των εκπαιδευτικών εκ μέρους του Υπουργού Παιδείας.

Τίθενται ως εκ τούτου αυτονόητα τα εξής ερωτήματα στον κ. Γαβρόγλου:

· Γιατί συνεχίζει να υποτιμά τη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών με κάλπικες υποσχέσεις που αναιρούνται την αμέσως επόμενη στιγμή από την πολιτική που ο ίδιος εφαρμόζει;

· Μετά την αντισυνταγματική διαμόρφωση του προηγούμενου Νόμου του περί Επιλογής των Διευθυντών των σχολείων, γιατί προχωράει στις ίδιες αυθαίρετες ρυθμίσεις στο ίδιο θέμα;

· Γιατί δεν τηρεί ούτε το δικό του Νόμο; Να τι λέει σχετικά. «Οι ανωτέρω μόνιμοι εκπαιδευτικοί […] συνέρχονται σε ειδική συνεδρίαση και διατυπώνουν αυθημερόν τη σχετική κρίση τους για κάθε υποψήφιο σε αιτιολογημένο πρακτικό που συντάσσεται για το σκοπό αυτόν». Πού υπάρχει η αιτιολόγηση σε ένα ερωτηματολόγιο των 4 απαντήσεων της μορφής ΝΑΙ ή ΌΧΙ;

· Τι νόημα έχει η μυστικού τύπου ψηφοφορία; Δεν σπέρνει κλίμα καχυποψίας και εχθρότητας μεταξύ των εκπαιδευτικών στο Σύλλογο Διδασκόντων; Οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να εκφράζουν ελεύθερα τη γνώμη τους και να έχουν και τη σχετική ευθύνη της για να υπάρχει καθαρότητα και διαφάνεια στις μεταξύ των σχέσεις;

· Δεν απαξιώνεται η προσωπικότητα και η διοικητική / επιστημονική ικανότητα των υποψήφιων Διευθυντών αφού δεν θα γνωρίζουν τίποτα συγκεκριμένο και καμιά αιτιολογία για τα «ΝΑΙ» και κυρίως για τα «ΟΧΙ» του «Διαφωνώ» στα ερωτήματα;

· Αγνοεί τι προβλήματα ηθικά και νομικά θα δημιουργηθούν αφού άλλοι Διευθυντές θα «προκύψουν» με …γνωμάτευση των εκπαιδευτικών και άλλοι χωρίς αυτή;

· Γιατί δεν λέει τα πράγματα με το όνομά τους; Είναι ή όχι η όλη διαδικασία μια μορφή αξιολόγησης; Γιατί κρύβεται πίσω από τις λέξεις;

· Έχει αντιληφθεί τι προβλήματα νομικά και ηθικά προκαλούνται από τις αντισυνταγματικές αναιρέσεις – που είναι απόρροια των δικών των αυθαιρεσιών – και πώς αυτές επηρεάζουν τα συμφέροντα και την εξέλιξη των εκπαιδευτικών;

· Γιατί απαξιώνει με τον πιο προκλητικό τρόπο τις συλλογικές λειτουργίες των εκπαιδευτικών;

· Δεν αισθάνεται καμιά ευθύνη για το χάος και τις αντιδικίες που ήδη προκαλούνται στην εκπαίδευση με τις δικές του αυθαίρετες επιλογές;

· Γιατί σπέρνει κλίμα διχασμού στο εσωτερικό των εκπαιδευτικών με τις μικροκομματικές κινήσεις του;

Κύριε Υπουργέ,

      Έχω τη γνώμη ότι η αριστερή σας ιδεολογία δεν θα διασωθεί από τα τεχνάσματα δημοκρατικοφάνειας και από τη συνεχιζόμενη δημαγωγία σας.

      Τα «Έργα και Ημέρες» της συγκυβέρνησής σας έχουν δώσει το ιστορικό και πολιτικό τους αποτύπωμα. Καμιά επινόησή σας δεν πρόκειται να αποκρύψει τη σκληρή πραγματικότητα που τόσο απροκάλυπτα διαμορφώνετε σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών!

      Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, ως επιστήμονες και ως παιδαγωγοί, έχουν συνείδηση της πραγματικότητας, γιατί έχουν θεσμική και κοινωνική ευθύνη να τη φωτίζουν και να τη διαμορφώνουν με τη γνώση και τη μάθηση.

 

Pablo Picasso Buste de Dora Maar

Pablo Picasso Buste de Dora Maar

Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: