Αρχική > εκπαιδευτικός > Αντιεκπαιδευτική πολιτική και στις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών

Αντιεκπαιδευτική πολιτική και στις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών

.. Woman in Profile Reading (c.1915). Oscar Fehrer (American, 1872-1958). Oil on canvas.In 1895, Fehrer traveled to Munich and studied at the Royal Academy until 1897. Following his stay in Munich, Fehrer resided in Paris and studied at the Academie Julian where he was awarded an honorable mention for his work. Having sharpened his skills as a painter at these German and French schools of art, Fehrer returned to America in 1900 and established a studio in New York City.:

Woman in Profile Reading (c.1915). Oscar Fehrer (American, 1872-1958)

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών

      Γνωρίζουμε εφέτος την πιο ακραία μορφή απαξίωσης των εκπαιδευτικών όσον αφορά τις μεταθέσεις. Το μικρότερο ποσοστό υλοποίησής τους – μόλις 3% – έρχεται ως φυσική συνέπεια των απανωτών αντιεκπαιδευτικών μέτρων του Υπουργείου Παιδείας.

      Οι περικοπές ωρών μαθημάτων στα Ωρολόγια Προγράμματα, τα λιγότερα τμήματα που λειτουργούν λόγω αύξησης των κατώτατων αλλά και των ανώτατων ορίων για δημιουργία τμήματος, οι ελάχιστες συνταξιοδοτήσεις, αποτέλεσμα της αύξησης των ορίων ηλικίας για συνταξιοδότηση και των πρωτόγνωρων περικοπών στις συντάξεις, ο μη υπολογισμός των φετινών συνταξιούχων στα οργανικά κενά των Πινάκων, το αυξημένο από το 2013 ωράριο των εκπαιδευτικών συνθέτουν ένα σκηνικό στην ουσία ακύρωσης των μεταθέσεων. Οι μεταθέσεις αποκτούν πλέον έναν συμβολικό χαρακτήρα.

      Όλο αυτό το πλέγμα των δεσμεύσεων, που έχει υπογράψει και η κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ., φέρνει ένα σημαντικό μέρος των εκπαιδευτικών σε κατάσταση απόγνωσης. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί και για μεγάλο μέρος πλέον της επαγγελματικής τους εξέλιξης θα βρίσκονται μακριά από τα σπίτια τους. Και πρόκειται κυρίως για νέους εκπαιδευτικούς που οι μισθοί τους έχουν γίνει επιδόματα και τους αφαιρούν τη δυνατότητα μιας στοιχειώδους επιβίωσης.

      Την ίδια ώρα ο κ. Γαβρόγλου ονομάζει τα μέτρα του, – τα μέτρα των Μνημονίων του και της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ, τα μέτρα της αποδόμησης της Δημόσιας εκπαίδευσης- χωρίς καμιά συστολή ως «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση».

      Απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς χωρίς καμιά αίσθηση ηθικής στάσης απέναντί τους προκλητικά αρκούμενος στα «ψεύτικα τα λόγια, τα μεγάλα» λέγοντας ότι οι «εκπαιδευτικοί βαστάνε τα σχολεία στην περίοδο της κρίσης», προφανώς όχι γιατί τα πιστεύει, αλλά για να υπηρετήσει την κομματική και παραταξιακή σκοπιμότητα των εκλογών που γίνονται τώρα για τα Συνέδρια των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών. Αλλά είναι πολύ φτηνό επικοινωνιακό τέχνασμα, όταν η πραγματική πολιτική του απαξιώνει σε όλα τα επίπεδα το επάγγελμά μας.

      Σε μια εποχή στην οποία διαρκώς προστίθενται όλο και μεγαλύτερα βάρη στους εργαζόμενους και στους εκπαιδευτικούς, η καθήλωση χιλιάδων εκπαιδευτικών μακριά από τα σπίτια τους – και αυτό είναι μια μοναδική ιδιαιτερότητα των εκπαιδευτικών – δημιουργεί μια άνευ προηγουμένου αβεβαιότητα και ανασφάλεια.

      Ζητάμε την επανεξέταση του όλου προβλήματος των μεταθέσεων.

· Να επαναπροσδιοριστούν τα κενά με βάση τις αποφάσεις του κλάδου μας.

· Να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις των μεταθέσεων με βάση τις υπαρκτές ανάγκες των σχολείων.

· Να γίνουν διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων.

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (Π.Ε.Κ.)

art-pickings:
“Martiros Sarian (Armenian, 1880-1972)
Egyptian night, 1912
Oil painting
”

 

Martiros Sarian (Armenian, 1880-1972), Egyptian night, 1912

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: